en sjöman som älskar havet

detta är en dåligt uppdaterad blogg. vi är så dåliga. men vi har liv. ni kommer i detta inlägget få stå ut med att det inte blir några stora verbaler. jag orkar nämligen inte sträcka mig efter den knappen. jag har armmuskler det har jag vetat länge nu. men att jag har sådanna här starka biceps, det trodde jag aldrig att jag skulle få se.all träning ger utdelning. vad ska jag nu använda mina nyfunna bicepsvänner till? mer styrkelyftning? öppna gurkburkar? jag vet faktiskt inte. de känns ganska onödiga. jag kan ju fylla ut tröjorna med dem så jag ser sådär härligt muskellös ut. synd bara att höger biceps är större än vänster, kommer se roligt ut. snälla skratta inte när ni ser det jag har redan komplex. nu ska jag fortsätta leva mitt hektiska famous liv. gå vidare liksom, precis som h. hellström sjunger i låten går vidare. jag minns det men inte mycket mer. nu ska jag carry on, som  jag körade till på salongerna, och så ska jag sova för imorgon då ska jag dricka läsk käka pizza och bara hockey hockey hockey!

/JÅSEFIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0