liarliar(inte bara en kul film)

Jag har fått många frågor efter mitt förra inlägg och jag kan verkligen förstå  varför. Så nu tänkta jag svara på några av dem vanligaste frågorna.
1. Är allt i inlägget sant?
Under mina tidiga år i livet fick jag lära mig att ljuga kan vara kul. Men att fara med osanning det är inte bra det.
2. Vad hette mannen?
Jag vill helst inte svara på detta då han krossade mitt hjärta genom att inte höra av sig dagen efter. Det är så typiskt killar.
3. Varför ville han prata med dig?
Jo ni förstår jag är en tjej på 18 vårar och en hel del jordsnurr som har fötterna stadigt på jorden. Jag lever efter att fånga dagen och inte sväva iväg i mitt kändisskap. Jag tror på den induvidiella människans förnuft och vill gärna vinna fröken sverige någon gång. Mest för att jag vill bli omnämd i en ny verision av "Fröken fräken" som ett känt band ska spela in.

psst; idag såg jag en känd lokalprofil gå in på en affär och köpa halstabletter. Släng er i väggen kvällstidningar!

Er tillgivne och trogne/ Josefån (LIARLIAR)

Kommentarer
Postat av: Lisarööööv

du är min favorit bloggare!

2009-02-02 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0