hjälp kom och hej mig

Ni kanske har hört på ryktesvägar att jag har gått in i den berömda bloggväggen, jag medger att de är sanna. Efter att ha bloggat varje dag i tre dagar tog det stopp. Jag har inte funnit någon inspiration. Jag har letat och letat hela helgen. Idag kom den till mig, som en bomb från Lisas röv. Det är sant. Det började med att jag och Lisa gnuggade våra tvål-insmorda rumpor i duschen efter träningen ( tusen tack Maja för tipset, en present kommer med posten). När vi sedan satt i bilen hem och filosoferade kom det till mig. Jag skulle blogga om min dag! Så det viktigaste som har hänt i min dag är att jag glömde t-shirt och bh till efter träningen, iförd endast jacka på överkroppen åkte jag och Lisa till en mackaffär. Alltså en mack, inte mackasomman äter-affär. På parkerningen där fick jag en impuls, drog ner min jacka och visade mina bröst i fönstret ( tusen tack Maja för tipset, en present kommer på posten). Sen när jag skulle köpa snus på macken skulle jag skämta med kassörskan, hon tyckte inte jag var rolig. Men jag är rolig. Som exempel kysste jag mina arma armmuskler idag och kallade dem grabbarna. Jag borde bli världsberömd.

Lisa, denna är till dig. Tack för du hjälpte mig upp ur bloggbrunnen och alla ni andra som drog mig ur bloggväggen (ingen nämd, ingen glömd) jag kan inte vara tacksammare.
/ Er tillgivne Princess Josephiné 

Kommentarer
Postat av: Lisarööööv

hahaha jag dör!

det bästa inlägget ever!!



i love youre guns ;)

2009-01-27 @ 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0