köttros och Xplosioner och det

HEJJEEHEJJJ.
Idag åt Hanna köttros till lunch i skolan, hon tyckte det var MUMMMAA MMMM.
Jag hatar en lärare lagom mycket, eller lite för mycket men jag älskar JUST CAN'T GET ENOUGH med ALLRAM EEST!!
och LIGHT MY FIRE... åååååhh..
Jag vill ha hela hans skiva!!


Om jag någon gång ska tatuera mig ska det vara en my little pony.
Dock inte denna men den är väääldigt söt!!




Jag fattar inte hur man laddar upp videos från typ youtube på detta snuttstället, fyfan vad jag blir irriterad. Jag som är så tålmodig men till slut exploderar det, det xploderar rätt ofta nu för tiden, Xploderar.
Jaaaaa jag vet inte hur man gör!! Jag blir så arg, igår var jag jättearg för jag vill dela med mig av alla fina videos i mitt liv men NEEEEEEEEEJ.
jävla helvete.

Hejdåhejdåmatenvargod.

/Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0