låten

Vem är så snäll att det nästan gör ont?!
Vem är din vän när det blåser kallt?!
Vem kan man fråga om vad som helst?!
Vem kan prata och gå på samma gång?!

Maria älskar alla barnen,
barnen älskar Maria
Maria älskar alla barnen
och hela världen älskar mig!!!

Vem visar vägen i mörkret?!
Vem värnar om den lille?!
Vem kan segla förutan vind?!
Vem är som en vinst varje gång?!

Maria älskar alla barnen,
barnen älskar Maria
Maria älskar alla barnen
och hela världen älskar mig!!!

(tonartshöjning)
Maria älskar alla barnen,
barnen älskar Maria
Maria älskar alla barnen
och hela världen älskar mig!!!

(tonartshöjning igeeen!)
Maria älskar alla barnen,
barnen älskar Maria
Maria älskar alla barnen
och hela världen älskar MIG!!!

OCH EN JÄTTEFIN KÖR PÅ DETTA. JÄVLAR VAD FINT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0