liarliar(kul film)

Ursäkta att jag skriver sällan. Men det har varit så stressigt enda sedan mitt vackra ansikte prydde förstasidan i lokaltidningen. Ni förstår att vara lokalkändis är jättejobbigt. Idag när jag handlade mackor på en lokal mataffär, vi kallar den koop, så kom en trevlig herre i medelåldern och bad om mitt telefonnummer och så tog vi ett kort på hans mobil. Han sa att han sett mig i tidningen och jobbade som berömd fotograf. Han frågade om jag hade något jobb och bjöd mig senare på godis. Han ville egentligen att jag skulle börja jobba direkt, följa med honom till studion. Men jag kände mig lite ofin för det just då så jag sa att han kunde ringa till mig imorgon istället. Tänka sig hur lätt det kan vara att få ett jobb. Jag undrar om jag får bra betalt, han sa något om att betalningen var utöver det vanliga. Spännande! jag får säkert mer godis också.
Idag har det i princip inte hänt så mycket mer. Jag är lyckligast i världen.

/xoxo Josefjin

Kommentarer
Postat av: Anonym

is it real TRUUE?

2009-01-30 @ 10:57:50
Postat av: Anonym

från maria var det

2009-01-30 @ 10:58:11
Postat av: Anonym

händer mig varje dag..

fötter med för den delen..



fillllllllle

2009-01-30 @ 15:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0